2012-11-23
 11:43:24

23/11

Hejsan och godförmiddag!
Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk hade ont i halsen och kände mig seg så jag hoppade över Itrim , hade ändå gått på morgonen.

Men i motse var jag pigg igen, det äg nått i liften men tror att det la sig lite med sömn. Leon har varit förkyld så snart åker man på de.

I morse var jag iväg och tränade, körde ett extra varv med mina nya skor :)
Super sköna!

Nu ska jag träffa Maja en snabbis , sen handla lite och sen till Marzena och få fina naglar.

I morgon ska vi iväg på dag kryss med barnen mina kompisar Annika & Chrille plus barn och Matte +flickvän plus barn :) ska bli kul att hälsa på mumin .
Samtidigt skööööönt att komma hem på kvällen.
Barnen har längtat sååå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!