2012-05-29
 14:25:46

Inifrån kommer ut..

Hejsan! hoppas du mår bra! Jag har sovit så gott , när jag väl somnade.. Det är underbart att kunna sova utan att ha ont i rygg och ben hela tiden. Det sjuka är att folk "tycker synd om mig" och säger åh vad du är duktig Jessica kämpa på nu (BRA) , men att säga- stackars dig, det måste vara så jobbigt, hur mår du psykiskt ,stackars dig som inte får äta och "lilla gumman" inte ska du behöva gå ner över 50kg i vikt du som är så söt. OCH?! man kan va hur söt man vill men det är inte därför jag ska gå ner i vikt och JO! det behöver jag punkt slut.(!) Grejen är den att jag mår bättre än någonsin, det är inte synd om mig som FÅR äta god bra mat , jag ska leva som jag gör i dag lång tid framöver för att sedan viktstabilisera mig och lägga till liiiiite kolhydrater , jag lovar jag klarar mig så bra på att bara äta protein , grönsaker och frukt det är underbart. Och detta inser man och uppskattar man när det gått ett antal veckor på minimalt med kalorier och bara ersättningar. Jag mår ju toppen! jag ser för första gången fram mot ett sundare liv med bättre mat och träning så som alla ska leva. Nu tänker nog många... -Ja ja men herreguuud vad hon tjatar, va "glad" hon är då... snart kommer det en dålig period och hon slutar som vanligt, samt går upp dubbelt i vikt.. 

 

och JA! den "dåliga" perioden är jag livrädd för och har väntat på och förberett mig på sedan dag ett och jag ska övervinna den med hjälp av min inre styrka , hjärta och mina vägledare på Itrim samt allt stöd från gruppsamtalen där. Jag har bestämt mig , jag ska lyckas och tänker fortsätta att tänka positivt, tänker vi inte bra tankar komer vi ingen vart här i livet, det finns tillräckligt med dåligt som försöker dra ner oss i skiten varje dag. Se det fina uppmuntra och var stolta över varandra och över saker som får dig glad. tänik bort det dåliga , det jobbiga... fundera på hur du skulle kunna göra det bättre på minsta sätt och ha det som ett mål. övervinner du det "lilla" så är du på god väg på att lyckas med det stora med.

Oj nu blev det ett långt inlägg... jag ska jag träna och om det blir powerwalk eller på itrim får vi se. Detta blev min lunch i dag (kyckling, zuccini, avokado, ananas och jordgubbar) snacka om att ananasen är grym nu! såå god söt och sliskig KÖP!

 


obs: har ingen escape knapp på datorn hehe.. där av lite plottrigt.


Linnea

Jag tycker du är grym! Det är bara du som kan ändra dina vanor och förändra ditt liv och jag är övertygad om att du kommer att lyckas. Alla har dåliga perioder men när den väl kommer för dig tror jag att din vilja och det faktum att du bestämt dig hjälper dig ur det. Människor blir lätt skrämda av starka kvinnor som du, av någon underlig anledning känner de ett hot. Bry dig inte om negativa kommentarer utan focusera på ditt mål och det DU vill! Lycka till Kram från mig. (Jag tror på dig!)


Eva

Håller med föregående helt klart :) du fixar ju detta nu Jess !!!


Jess

Åh men tack , vad glad jag blir:)

Ja jag ska fixa detta nu och är så bestämd för första gången i mitt liv

Kraaaam



PUBLICERAT: 2012-05-31, 20:30:33 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!