2012-05-24
 07:51:01

Svettas!

Har jobbat natten...
Promenerar hem i solen med musik i öronen .

Jag blir så glad av all pepp jag får TACK!!!!
Ni stärker mig och jag blir ännu mer motiverad och känner hur rätt jag gör !

Bara på en morgontimme har jag fått flera kommentarer och pepp , dessutom har JAG gjort hela TRE stycken i min "närvaro" (bekanta) motiverade att ta tag i sitt liv och två har börjat på itrim.

Jag ska stötta dom allt jag kan!
Vi klarar det!

Var rädd om dig, tänk på vad du gör med din tid och vad du stoppar i munnen...

Jag VET att det går snett med åren !

Puss på re!❤


Lena

Du är grym Jess , inspirerande när du bjuder så på dig själv. Klart att du fixar detta. Tror på dej! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!