2012-05-01
 17:13:46

Svacka!!!!

Nu var det nära!!

Nära att jag övertalade Mange att äta KÖTT OCH SALLAD!!
Sånt enormt sug på att skita i mina soppor, att laga en riktig köttbit med bara sallad/rotfrukter!
började räkna kalorier så att det skulle vara lika mkt som i mina pulver.

Men jag tänkte om..!
Jag insåg att det var 4 timmar sedan jag (åt) sist , Såg bara att jag skiter i de här.
Det var första gången och kom bara som en blixt från himlen.

Tog en (drink) och nu mår jag bra igen!!
Jag är fan inne på vecka tre nu.
På måndag får jag byta ut dessa drinkar mot itrims LCD diet dvs 800 kalorier/dag.
Och innebär lite mat i påsar, som man blandar med vatten och blir tex "chili conCarne"

Fixar detta!!!!! ❤


ami

hur går det med vikt kampen? :)



PUBLICERAT: 2012-05-02, 08:49:16 | URL: http://silverlady.blogg.se/
Jess

Bra syns inte de? ;) trodde jag skrev rätt öppet om den;)



PUBLICERAT: 2012-05-02, 09:37:56 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!