2012-05-14
 15:14:55

Norge

Hej hopp det var länge sen nu , eller ja länge å länge hehe.
TRÖTT SOM ETT SVIN I DAG, dax att förbereda lite middag.
Köttfärsbiffar, rotfrukter och andra grönsaker till middag.
I dag har jag viktmöte på Itrim det känns sådär, jag har börjat med upptrappning från rivstarten och där med kan det stå plus på vågen, jag har dessutom denna vecka kommit efter i träning så jag räknar med ett kilo plus. För att sen börja falla neråt igen.
Denna vecka ska det tränas.

Usch jag blir så berörd av alla stackars barn/ungdomar som vittnar mot det norska SVINET.
Deras hemska berättelser och han sitter och ler.
Jag hoppas han får lida hela sitt liv och sedan dö en lång och plågsam död..
IDIOT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!