2012-05-04
 19:21:49

Kanoners men ett minus

När vi hämtat Lowe i dag handlade jag och Leon medans Lowe klippte sig med Mange. Här står jag nu och bullar upp deras gottigheter till Hockeyn i kväll och känner inte ett minsta sug!!

Vad härligt det känns...

Jag "Festar till det" med detta... fredag och allt (fast jag tar bort lite så det blir 150 kalorier) . Der ser ut som en hög med skit men riktigt gott , mycket smak och super efter nästan 3 v med flytande. haha se och njut ;)

 Dagens minus var att jag inte har kommit iväg till itrim och heller inte fått in min uppsats. Leon var hemma i dag och varken det ena eller det andra hann jag med innan itrim stängde kl 17 i dag tyvärr. Inget att hänga läpp för eller skylla på, det blir en extra lång rask runda i duggregnet nu innan jobbet och lika så på vägen hem i morgon kl,07,05 då jag slutat.

 ♥PUSS & KRAM PÅ DEJ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!