2012-05-31
 20:48:17

Booring

Vilket ösregn det blev i dag..
Fast det var lite mysigt:)
I dag har jag inte hunnit ( eller hunnit ?!) träna något, har inte prioriterat det kan man väl säga..
Jag var tvungen att läsa till provet !
Efter vi hämtat barnen åkte vi och åt "pizza" jag åt kyckling och grönsaker jätte gott.
Sen blev det storhandling och hela affären hörde nog vart vi var barnen var RIKTIGT trötta och Leon snorig.
Men i morgon är dom lediga och hemma med mig.
Tyvärr kan jag inte läsa till provet då (PaNiK)
Men men så är det ibland... Dagis är stängt.

Åh jag blir så varm av såna här kommentarer, det stärker mig något enormt, tack sötnosar !!! ❤❤

Nu blir det plugg till kl 22

Puss

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!