2012-03-05
 20:10:17

Som en sten

Hej bloggen:)

Idag blev dagen som jag önskade i morse!
Solen strålade hela dagen, jag var så nervös i morse att jag dog.
Det var BRA länge sedan jag gjorde ett prov...
Jo innan Leon föddes gjorde jag något men då var vi ett helt gäng som åkte dit samtidigt..

Nu var jag själv och det var läskigt haha.
Första provet är i alla fall avklarat och jag får vara stolt över det, pressen jag kände igår var inte roligt.
Alla mina studie planer inför provet kraschade ju när Leon blev sjuk men jag fixade det ändå, tack vara Mange❤ som gav mig tiden å lät mig läsa när vi hade kunnat haft kvalitets tid istället.

Nu ska jag cykla till jobbet.
Det känns sådär må jag säga, när man varit långledig och därefter vabbat två nätter kan det hända mkt på jobbet ,
trött och noll koll har jag men det blir bra!
Biter ihop, jag hann i alla fall slumra till en sväng nu på kvällen.

Puss å kram /J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!