2012-03-02
 11:36:37

Fredag

Hej och hå, i dag hade jag tur...


Mathilda kom precis och hämtade Leon så jag kan plugga  några timmar.
TACK SÖTASTE!!!
Jag känner sån stress inför detta prov , usch.
Tänk om ändå alla organ och latinska namn kunde stå färdigt i provet
Så kan jag förklara dess funktion.... Men nääää man ska få in det i sin lilla ärthjärna oxå.
Blääääh att man ska vara så trög på vissa saker.
Hoppas mina barn får lätt för sig i skolan.
En annan fick ju sitta och traggla  sina 10 glosor i en vecka och ändå inte kunde jag dom medans min "smarta" bror läste dom en gg och kunde sina...
Fast jag har ju talets gåva och får vara glad för det lilla haahhahaha
Nä.. Men jag har en sak i alla fall..
Det är ett hjärta!
Fler borde ha det, se det fina i små ting, uppskatta en lite gest.. Vara lite känsliga och leva ut.
Se färg glimtarna i den grå vardagen och stanna upp.
Vara lite omtänksamma och sluta se sitt stora ego i första hand...Jämt!

Haha låter som värsta flumesteten;)
And i love it
All kärlek<3

Nu ska jag läsa läxor
BYE!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!