2012-06-25
 15:45:27

Tjatter

Hej blogg! i dag var Leon hemma för han hade feber i går så jag fick ett tjattrande lunchsällskap , mina öron värker haha han pratar i ett nu när det har släppt för honom med talet (så vi står ut;) Som vanligt slänger jag upp bilder på min mat och det var så sjukt gott Leon tyckde desamma (han fick nästan samma men lite mer "barn vänligt") Nu har vi nyss vaknat från 2,5 timmars sömn guuud så skönt det var , jag har ju trots allt jobbat i natt.

 Kl fem ska jag till Nageltjejen igen... hon ska fixa mina naglar som inte håller (jag är henner provdocka) men nu börjar jag tröttna på att springa där så jag får gå till nån annan efter denna gg. Trots att det är gratis, men tideeeeen går ju så långsamt. Efter det ska jag träna , jag hade tänkt göra det kl 15 i dag men planerna blev lite annorlunda när Leon blev sjuk. Jag gjorde en ny jämförelsebild i dag -17 kilo , kul att ha senare, nu ska  jag fixa mig klar, göra en middag & gosa med Leon innan dom andra kommer.

-17kilo/9veckor


Therese

Vad Fiiiin du är fortsätt kämpa Jessica ! Grymt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!