2012-06-26
 12:32:23

Täby

Är i Täby ensam och övergiven och strosar runt... Hittat lite träningskläder och bör slå till :)
Vi får se.

Kl 15 ska det tränas!!
Ska svettas som aldrig förr och i kväll är det "grupp träff"

Jag vill vinna pengar så jag kan operera bort allt skin sen när jag gått ner 50 kilo!!
Tjohoo för det ska jag KLARA!

Puss

Stegräknaren står redan på 6057 steg bra där


Magnus

Älskling tänk inte på de när du har gått ner 50 kg så fixar vi de. Då är du värd de. Puss


Jess

Ja, jag hoppas det ordnar sig :) tack för att du stöttar mig 100% puss



PUBLICERAT: 2012-06-27, 22:33:03 | URL: http://jessansvardag.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!