2012-06-29
 01:35:19

Mitt i natta

"sista natten med gänget" innan semestern ,tänk så skönt.
Just nu "pepparpeppar" är det lungt här.. Kaffet i muggen .
 
Efter att jag tränat och ätit lunch i dag/igår så kände jag mig hur pigg som helst (trodde jag) , låg å var lite sur för att jag inte "kunde sova"!
Jo men visst !!! Haha...Jag somnade på två röd och sov till barnen kom hem, sååå slut som artist.
Väl behövligt alla fall.
 
Tänk att i dag går min stor kille ur dagis;) han blir stoooor  Och börjar i 6års efter sommarlovet.
 
I dag fylle min brorsa år...
GRATTIS!!!!l
Vi firar dig på Lördag.
 
Nu måste det jobbaa plikten kallar ❤
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!