2012-06-29
 21:11:24

I sömnen

I dag tror jag nog bestämt att jag gått i sömnen...
Och jag är fortfarande vaken hoppsansaa inte bra!
Jag gick aldrig och lade mig efter träningen , kom på att jag hade så mkt annat att pyssla med.. (jag visste att jag fick sova i kväll/natt så det kvittar) man måste ändå vända på dygnet.
Jag mötte upp Maja, gjorde allt jag skulle och var med en timme på Lowes sistadag på dagis:) lite sorgligt men Leon går ändå där så vi avslutade inte helt.
Vad stor han är min stora kille:) skola och allt..
Jag tycker inte det var länge sedan han föddes ju. 
 
Nu sover alla här hemma och jag har packat och tvättat lite inför morgon dagen. Vi ska till mamma & pappa med barnen och vara där en stund innan jag och M ska till brorsan på födelsedagasgrillning !
Det ska bli roligt tydligen rätt många som tackat ja.
 
Lika bra att vila upp sig nu så man pallar.
 
❤Natti natti❤
Jess
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!