2012-06-09
 13:17:39

F & HLR(?)

Åh trött jag blir , jag är totalt överstrött och bara för det har jag svårt att sova...
Dessutom skulle jag sova på "tidspress" ska på kalas snart..
Och barn hemma som INTE kan prata i normal ton vilket inte är så bra kombination nät man ska sova:( usch..
Kanske hinner vila lite till innan jobbet.

Jag drömde en märklig dröm alla fall..
Haha!
Drömde att statsministern kom hem till oss och mådde dåligt , det var hjärtat och det blev ett hjärtstopp jag fick ringa 112 och ha dom i luren jag startade hjärt och lung räddning .

Herregud vilken sjuk dröm!
Jag tror jag pluggar för mkt och varför han?
Men jag fixade det galant så jag ät stolt och Fredrik lever hehe..

Dax att gå upp..
Jag vill äta ägg.. Orkar jag...
Eller blir det en ersättning.

Puss❤

Och Grattis Kevin på din dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!