2012-06-27
 21:47:02

Dålig uppdatering

HejSan  godkväll min vän!
Det går inge vidare med reparationen av bloggen tror jag, jäkla bökigt när man bara kan lägga in bilder från datorn... Så tråkigt och jobbigt när man bara har en dator som knappt går att skriva på.
Jag vill ha en Mac dator!!!!!
 
Det får dock bli i mitt nästa liv när jag är "rik" eller något.
 
 
I dag har jag varit och fått fotvård (läs underbart)...
Jag fick dessutom ögonbrynen färgade (lyx)
 
Hämtade mina busungar och åkte och åt sallad på Saras Medans barnen goFFare i pizza och Mange kebab innan storhandlingen.
 
Jag får inte glömma att jag träffade min Maja i dag oxå.
(Tack för att du finns , fast jag är lite hjärndött sällskap i bland;)
 
Jag köpte en dööööö mysig filt i dag på rea som varit sviiiiin dyr, visar i morgon.
 
Dax för näst sista natten innan semestern och KAFFE!
 
Puss❤
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!