2012-06-03
 19:33:26

Bok

Hej!
I dag har jag inte ens tänkt på att skriva något, jag gick direkt till itrim och tränade det var så skönt och jag tog i allt jag kunde.
Kände mig stark i dag, vissa gå gånger är man så stark, andra gånger känns varje steg som bly.
Jag tror det beror på när jag fått i mig min drink eller mat senast före träningen.
Efter det mötte jag upp familjen och käkade lunch , räksallad!
Sedan handlade vi lite kläder och skor som dom behövde...
Nu blir det plugg igen.

Jag må låta larvig , men jag bestämde mig för att läsa Isabella Löwengrips bok "HEMLIGHETER" den är nog framtagen till "unga" tjejer men jag känner mig inspirerad av henne och bestämde att det får bli min sommarbok !
Jag läser inte så ofta, typ en bok om året... (tyvärr)

Jag håller ju på att arbetar med mig själv och mitt eget ego så jag behöver lite tips om hur jag ska bli "Min egen bästa vän"

Puss och kram trevlig kväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!