2012-06-28
 06:16:53

Åh sol

Bara en natt kvar!
SOLEN SKINER I DAG, underbart vad pigg man blir.
 

jag sitter och velar ifall jag ska till itrim eller köra en promenad innan jag lägger mig och sover,
stänger nämligen 13 i dag... Så vi får se...
Det måste bli det ena eller det andra, eller varför inte båda (så får det nog bli) 
Jo! Jag drar å tränar direkt när jag lämnat ungarna :) skönt då har jag planerat det.
 
Usch det känns som jag står stilla på vågen, jag har nog hamnat i en vilt som jag stått på länge , tidigare i livet.
Men det ska inte få mig att tappa motivationen, inte inte!
 
 
 
Puss å kram så länge och njuuuut av solen på nosen om du kan , det ger energi!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!