2012-06-05
 09:39:25

5 juni

Hej min blogg.
Sitter och väntar på att biblioteket ska öppna..
I dag blir det till att sitta där , jag hittar bara på massa annat om jag sitter hemma.

I morgon är det Sveriges nationaldag !
Det ska vi fira eller hur? Jag tycker det är jätte kul att det blir större och större varje år (som 17maj). Mina barn ska ha Sverige fotbollskläder har dom bestämt :) undra om man kan hitta nån lite flagga jag kan vifta med ;)

Vi ska till Domarudden som förra året, hoppas på fint väder så man kan ha med sig picknick-korgen, kanske lilla grillen!
Där är det tydligen lite jippo.. allsång , ponnyridning och gamla bilar där..(Leons lycka;)

Nu blir det pluggaplugga



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!