2012-06-23
 17:34:27

23/6

Hejsan!
Har sovit gott i ösregnet i dag, usch så sjukt tråkigt att det inte går att blogga normalt nu på nån vecka.
Det blir instagram istället jiajess81 heter jag ju där.
Får inte upp bilder för att jag bara har Iphone och Ipad att använda. Nån gg kanske jag orkar logga in på datorn.

Jag trycker att det är skit tråkigt att itrim har stängt HELA HELGEN!
Skulle behöva gå dit!!
Har hamnat i nån svacka psykiskt...
VAD FAAAAAN HÅLLER JAG PÅÅÅÅÅÅÅÅ MED!!!!!!

Ska fixa detta nu, fortsätta tappa vikt.
I veckan blir det träning måndag-fredag...
Jag vil och måste komma i fas .
Tränar man så kan man tänka bättre!!

Putta mig lite nu....det är för tillfället lite väl mkt uppförsbacke...

Hoppas din midsommar varit BÄST❤


Nu ska vi laga biff med lök (ris till dom som får) grönsaker till mig.


Nicki

Jessica jag tycker du är på god väg trots att du kommer in i en svacka! Vet du att det bästa är , det är att du erkänner för dig själv och omgivningen när tankarna går snett!!
Därför tror jag på dej, kom igen nu !
Se ljuset där borta.. Och tänk på det bra med allt detta!

All lycka till

Svar: None
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!