2012-06-17
 18:58:52

17/6

Godkväll!

Jag har inte orkat blogga ett dugg..
Efter i torsdagsnatt till nu i morse sov jag princip inget .
Jag kan säga att jag svimmade i säng i dag efter mitt nattpass och känner hur ohälsosamt detta är.
Usch men har inte haft tid att sova.
Annikas 30års fest var galet rolig och kul att träffa många gamla kompisar, mkt skratt blev det:)

Igår var vi hos kusin och fikade och träffade tillskottet klara❤så söt !

Förutom alkohol och några pasta i salladen så har jag skött maten galant. Dock har träningen varit låg denna helg men eftersom min kropp inte fått vila så kvittar det. Den har gått på högvarv dygnet runt.
I morrn blir det i alla fall träning och det ska bli så kul.

I dag har Lowe varit på maskeradkalas och bu blir det fläskfilé middag innan jobbet.

Puss&kram




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!