2012-07-03
 07:27:44

Uppe i ottan

 
 
GODMORGON SOLSTRÅLE!
Hoppas du får en fin dag!
 
Vi sitter i bilen på väg till Kolmården, det ser ut att bli kanonväder. 
Jag har sett fram emot det jag vet inte när jag var där sist jag måste varit som Lowe för minnet är svagt svagt. Igår hade vi fullt upp packat tvättat å städat.
Det blev ingen träning men fick nästan ihop mina steg. 
Det blir en tuff utmaning att ha semester så länge, att avstå alla frestelser och hålla sig till kosten och att få in träning i vardagen .
Nästa vecka är vi i Norrland , då blir det promenader som gäller.
 
Nu blir det snart frukost här på vägen...
-hungriiiiiiig mammaaaa!!!??
 
 
Puss❤
J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!