2012-07-19
 10:45:32

Trötta

Halloj!
Igår var vi trötta efter Mårtens "Tältfest" det var trevligt.
Lungt å skönt , barnen hade kul å han bjöd på massa gott.
Så igår var det lite segt som man kan se.. hehe
Både jag Mange och Leon somnade kl 19, men vi
vaknade till senare så det blev inte så tidigt ändå.
Senare på kvällen när jag var och tvättade av
mig sminket vid bastun var det  så häääär fint.
 
Jag får aldrig nog att ta bilder på utsikten över vattnet .
DESSUTOM HAR JAG TVÅ PLUPPAR MOTTAGNING
på mobilen på ETT ställe på bastutrappen haha...
oj oj det börjar ta sig ,
3 börjar ta sig så jag kanske slipper byta abonemang efter 7år ändå.
 
Nu ska det snart badas efter min morgonpromenad men först lite mag och rygg övningar
 
Puss♥
NJUT AV DAGEN , det ska jag!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!