2012-07-27
 19:56:58

Jobb

Jahapp!

Då var det jobb!

Det jobbiga och det spännande med att jobba inom vården är att man aldrig vet vad man väntar. Spec Efter en ledighet lång eller kort! Det kan det ha hänt så väldigt mkt med gamla människor .. Nån/några har gått vidare  i sin sjukdom/sitt åldrande , ändrat beteende,ändrat mediciner, beteende, kilat vidare...Det kan ha flyttat in någon ny och det kan va ny personal man jobbar med.

Jag har INGEN ANING vem jag jobbar med i natt (om det är sommarvikarier eller ordinarie)... Så man måste alltid "va me" , tur att jag somnade som en STOCK efter middagen... Såååå skönt!

Nu känner jag mig pigg och redo för en cykeltur och en natts jobb.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!