2012-07-30
 14:15:41

Härligt

Gött med ny dator som dessutom har knapparna kvar.
Dessutom kan man byta rad utan problem hehe.
Och smidigt att lägga in bilder från kameran och inte
bara från instagram via mobilen som nu.
 
Nu har jag vaknat, tvättar och packar för i morrn blir det Götelaborg.
Undra om mina barn sköter sig på tågresan eller om det blir svettigt...
Näää dom ska nog sköta sig galant. vi får sitta vid samma bord :)
Ritblocvk och pennor ska med... ipad och sen e vi nog framme.
 
Nu ska jag iväg och kolla lite kläder och annat som fattas till resan.
Sen måste jag till Salongen och fixa en nagel som jag pajjat.
Jag måste nog sluta med Gel naglar å ha Akryl som är lite hårda..
Det håller alla fall för en tvåbarnsmor ;)
 
Puss å hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!