2012-07-17
 10:26:02

Gågågå

Morgonpromenaden och mag/rygg avklarad 
Åh jag är klyven, jag vill inte hem men jag vill hem till
mina rutiner och kunna träna som innan jag åkte...
Pallar inte att ha gått upp 5 kg, jag har dessutom varit duktig, vilken skillnad från förra sommaren .
Då köptes det godis och chips varje gg vi var i affären typ varje dag ,
dessutom nått glas vin varannan dag .
I lördags var det fest och då drack jag , men skötte mig rejält hela dagen .
I dag (hmmmm vet inte) jag ska bestämma mig, vi ska på kalasande hos Mårten.
Men kul att kunna gå dit alla fall, vi skulle ju ha missat det annars han fyller 36..
 
Alla dessa blommor som växer längs vägarna , i alla diken gör mig glad:)
Fundera ut vad som gör dig glad, och ha en bra dag
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!