2012-07-01
 16:54:37

Dagen efterI

Halloj!
 
Sitter i bilen..
hade en kul kväll igår, gott och grilla , trevligt folk, rose, musik och drinkar. I dag e men trött.. Som man förtjänar.
Nu sitter vi i bilen på väg hem, vi ska laga tacos tror jag.
Härligt väder vi haft i dag SOOOL!
 
Nu har jag somnat  17 ggr på detta lilla inlägg he he jag lägger ner
 
Puss å kram
J


Ina

sv: hahahaha!! Åfy vad trökigt med den där piss-salladen du fick!! :( Jajjämän! Euforiah heter jag på Instagram :) Du da?=)

Svar: hej!! Ja haha den var ingevidare.. Jiijia heter jag där som du redan sett:)
Jess



PUBLICERAT: 2012-07-01, 17:36:34 | URL: http://inas.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!