2012-07-16
 10:57:18

Ändrade planer

Hej !
 
Det blev ju lite ändrade planer när Mange skadade sig så vi är kvar i stugan.
Åh jag är orolig över min vikt, vill inte ha gått upp när jag kommer hem.
Mitt mål är att i alla fall stå på samma vikt efter dessa tre
veckor (som det kommer att bli nu innan jag kommer hem .)
Vi får se när Mange får köra igen ,
inte närmaste dagarna i alla fall och armen i mitella 2 veckor.
 
I dag skiner solen och det blåser lite här på vår holme.
Jag var och gick i morse igen , sprang lite mellan stolparna haha.
Fick upp pulsen lite i alla fall , sen mina övningar på
köksgolvet och lite stepup på trappen...
Leon tror inte jag e klok, men han hänger med :)
 
Blå blå himmel...
 
Nu ska det badas å bastas..

BYE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!