2012-07-02
 08:08:00

2 juli

Hej och hå!
 
Det är måndag och första dagen på semestern tillsammans kan man säga.
I dag strålar solen, vi dukade upp en frukost barnen tycker det är så mysigt när vi alla sitter ihop och äter. Brukar oftast äta en proteindrink till frukost för jag tycker det är så jobbigt (pga mängden,operationen) att få i mig allt jag behöver (och mycket riktigt...Första och halva andra gick ner men får göra lite annat och ta resten snart) men fram över blir det "drink" .
 
Nu ska vi ut på landet snart, sola, "bada", tvätta bil, grilla... 
I morgon åker vi till kolmården!
 
PUSS!
 
Jag har massa fina bilder från Johans "grillning"
Vill inte lägga upp dom för jag vet inte om det är ok.
 
 


Tezzi

Ååååh makrillsmacka!!

Svar: None
Jess



PUBLICERAT: 2012-07-04, 21:08:00 | URL: http://Mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!