2012-01-25
 19:42:24

Mina liv på varsin arm

Hej!

Nu ligger jag raklång i sängen med en son på vardera arm , dom sover så sött!
Underbart att höra dom andas ikapp mina älsklingar.
Dom sover i vår säng för jag ska ju snart till jobbet.

Två nätter står på schemat, usch denna vecka har varit tuff på kostfronten !
VARFÖR! Ska vecka 2-3 vara så jävla svåra?
-Vad är det som är svårt JESSICA!! ?
Varför i hela friden är det svårt :(
Idiot!

Men jag ska INTE ge upp!

Nu blir de jobb , på lördag ska jag till Golden Hits med jobbet !
Klackarna i taket å dansa hela natten!

Var rädd om dig❤


Anita

Kul vi ska ha med världens bästa dej..... Vi ska slå klackarna i taket. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!