2012-01-09
 12:06:34

Lunch lunch å lunch

Jag som bestämt mig för att föra matdagbok nu igen och äta rätt...
Det blev genast jobbigt när jag kollade kylskåpet..

Jag har ingen matlust och ork att stå och "Laga" en rätt och dessutom brist på varor.
I dag ska jag handla lite sånt jag behöver .

Det måste börjas planeras och sparas på middags rester till mig att ha dagen efter (matlåda), så kan jag i alla fall få en lätt och bra lunch!
Så SKÄRPNING FRÖKEN Jess !

Nu ska jag plocka ihop något här....

Idag har det blivit.
Frukost:
2 knäcke
Leverpastej gurka salladsblad
1glas mjölk

Mellis;
1 mandarin


Om jag ska sköta mina matintag och sluta må så dåligt kräkas varje dag bli piggare, gladare , orka mera OCH GÅ NER I VIKT!
måste jag äta mina mellanmål , skriva upp mina måltider ,dricka vatten, röra på mig och ta kontakt med läkare som kollar upp min gastric banding operation!

Så låt 2012 bli ett år jag kan få lite tur!

NU GÄLLER:

*matdagbok
*bestämda mat tider
*Ej "glömma" mellanmål.
*vatten som "favorit dryck"
*fler promenader
*kontakta läkare.
*EN onyttig dag... ((EJ 3-4))

Vara öppen i bloggen och ta den som hjälp trots ,vinst å förlust!

Fan jag kan ju detta hur bra som helst!
Nu är jag TAGGAD men om två veckor kommet jag tycka att något är TUNGT..

Påminn mig om detta inlägg då!

STÖTTAR DU MIG NU?
Puss /J❤

<3


Ecka

Jag STÖTTAR dig Jessica, jätte bra beslut du tar.. Kör nu tjejen du fixar det, det är inget nytt för dig , inga konstigheter utan bara försöka hålla dig till din plan. Var öppen i bloggen så ska jag som läsare göra allt i min makt :) puss på dej och krya på febern .


Anna

Go Jess det fixar du <3


Jess

Tack fina tjejer!!! Det betyder mer än ni tror.



PUBLICERAT: 2012-01-11, 23:18:39 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!