2012-01-14
 08:51:32

Lördags godis

Godmorgon lördag!
Ännu har ingen åkt på magsjukan "pepparpeppar" och jag borde väl vara nr två på tur.. Känner i alla fall inget.
Vi får se hur dagen blir.
M har i alla fall åkt iväg med äldsta på hockey träning medans jag och lilltrollet plockar bort och hänger all tvätt som blev igår.. Sen får det bli ett långt bad för den lilla herren.

Vi har väl inga direkta ansträngande planer idag mer än att jag ska ut och gå sen blir det god middag och lite lördagsgodis!
Veckan har gått kanon och jag har skrivit upp det jag ätit och tänkt på mina viktiga mellanmål... Snart dags för en frukt .

Puss så länge nu ska det badas ❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!