2012-01-18
 10:44:02

I dag:

Blir det glamorös fryst lunchlåda;)
Köttfärssås , spagetti & broccoli...

Jag har städat i skåp ,lådor , plockat & ändrat, fixat en egen låda med mina skolböcker & sånt i , bra jobbat!

Mindre bra jobbat:
Jag har glömt äta mellanmålet nu på fm så det får blir tidig lunch för att slippa dåliga tankar och sug!
FY MIG skulle tagit en frukt men glömde mitt i allt plockande.

Det känns inte bra i magen nu innan, vet nästan att jag inte kommer få behålla den...
I natt var en "kräk"-natt igen , somnade och vaknade 1,5 timma efter för att krä*as...i sömnen nästan!

Nu blir det snart låååång lunch sakta sakta tugga tugga!

Hoppas du mår bra i dag:)
Kram J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!