2012-01-20
 07:35:58

GODMORGON

Hoppas du mår bra!
Det gör jag, massa energi :) skönt !
Så skönt att få lägga brevet på lådan i dag och snart få komma igång med några kurser.
Det som tynger är väl nattens kommande jobb:/

*Nu ska jag äta frukost:
Det ser ut som det är ägg & ägg jämt, men pga operationen gör det ont att äta bröd och nu undviker jag sånt som är jobbigt att äta.
Dessutom är ju inte bröd något man behöver ha , och fil och sånt är så kallt brrrr det blir det varannan dag eller gröt.
Nu blir det gårdagens grönsaker och två nästan löskokta varma ägg
(jätte gott med lösa ägg på sallad fast det låter äckligt)
Ett glas mjölk till det.

Kl:9- banan straxt innan naglarna

Kl:12- lunch , något med räkor kanske ..

Hejjahejja...!
Jag kan planera ;) då funkar det ju.

Hoppas dagen blir finfin för dig, njut av att det är mysig fredag ❤det ska jag!

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!