2012-01-12
 06:51:04

Godmorgon i ottan

Lowe skulle självklart gå upp på toa när Leon ÄÄÄNTLIGEN somnat om 05.55.
Så nu sitter man här som ett stolpskott.

I dag blir det nog något med keso till frukost och en långpromenad ska planeras in under dagen.
(man kanske tänker TRÄÄÄNA DÅ, så blir du smärt!!)
För mig räcker det med promenader och cykla till en början , sen när jag tappat vikt vill jag gå på Friskis å köra pass och zumba guuuud vad kul!
Men det går ju inte än..
Eller går och går jag vill inte stå där som en jubelidiot och inte hänga med paja allt i min kropp för att jag väger för mkt och sen inte kunna träna alls man får tänka på vad man bär på oxå.
Det handlar inte om att träna och orka det i en vecka, det handlar om att ändra livsvanor och leva så hela livet... Sunt !
Tänk att spelat hockey tränat flera ggr i veckan och sprungit 3,5km varannan dag innan jag skada mitt knä... Usch:(
Då tyckte man att man var tjock , HALLÅ?!??

Hehe... Vad arg jag låter!
Jag håller på att övertala mig själv till possessiva tankar.
Djävulen på axeln ska känna sig som en Loooser och aldrig vinna mer!


Jag ska promenera cykla och träna ryggen och skulle kunna tänka mig att köpa en zumba dvd och stå framför tvn och skaka om "flärret" , vart köper man en sån?

Nu vaknar nästa buse!
Dax för frukost :)

Kärlek❤/J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!