2012-01-11
 22:22:34

Funderat

Sitter och funderar på att måla el tavla till vardsgsrummet?!
Varför köpa om man kan själv...
Oljefärger och duk måste inhandlas!
Och få arslet ur vagnen och göra de bara

Som typ är det STÖRSTA problemet

(med betoning på största;)


Puss å godnatt....

J


 


Natta

Klart att du ska slänga ihop en tavla Jessica , du är jätte duktig på att måla! En gång estet alltid estet eller vad säger du :) ha ha jag får mina ryck ibland jag med och fint blir det faktist. Jag önskar dig lycka till med läkarbesöket och skickar massa mod och tankar. Det borde fler göra som läser denna blogg och förstår hur jobbigt det är för dig om det varat så länge. Du fixar det nu. Och ska inte må så illa! Kraaam :)


Jess

Åh tack sötnos! Det värmer och det gör mig mer modig, tack för fin fina kommentar <3 färger ska jag kolla på i veckan och se vad jag kan slaffsa ihop .



PUBLICERAT: 2012-01-11, 23:09:50 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!