2012-01-16
 07:01:39

04.45

Det är faktist inte riktigt ok att vakna kvart i fem som Leon i morse... Han somnade tillslut om , men då har han redan väck Lowe som vägrar sova mera. Rolig kille det kommer vara efter dagis innan middag...


Nu blir det frukost, lättfil och banan står och gottar sig med vaniljpulvret (rört om).
I dag vet jag inte vad som ska hända, barnen ska till dagis och jag ska till husläkarna och försöka ändra till en annan husläkare, det gick givetvis inte på datorn "mina vårdkontakter" som skulle va så jävla bra.
Tänker inte sitta på nån lätta akut!
Utan jag ska boka tid till en speciell person men då måste det va "min" husläkare.
Nog om det DET ÄR MÅNDAG:)
Hur känns det?
Jag är ledig till fredag... (eller nä just det, en natt jobbar jag på onsdag)
En som jag bytt, känns ok ändå!
Nu ska jag fixa mina hjärtan inför sin dag!
Puss Jess


Britt-Inger Grewell

Hellå bäste Jessica - pratade med din mor igår och jag ha vart en slarver - jag gillar verkligen din blogg. Vi installerade om datorn och då försvann alla mina favoriter gick samtidigt med i facebook - fast jag har ju kunnat gå in till bloggen genom facebook. I´ll be back. Jättefina kort på din familj - vad gulligt när Leon dansar. Pözz


Jess

Nä men vad glad jag blir:) jag har nämnt till henne och frågat vart du blev av , min trogna läsare som kommenterar! Folk bara tjuvläser men ingen kommenterar trots att man frågar en fråga ... En av dessa 60 :/ bloggen är givetvis inte ett dugg rolig eller givande utan till för mig själv... Men jag blir glad av ett litet feedback ;) kraaam söta du <3



PUBLICERAT: 2012-01-16, 13:37:21 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!