2012-01-22
 00:15:13

00.00

Jag jobbar, men det är lugnt för sekunden!
Någon dag måste jag gå på bio, jag vet inte när det var sist .
En riktig biokväll , kanske se Hamilton.. Är den bra tro.

Jag är lite stolt , nu har jag haft koll på maten i ca 2 veckor!
Det går bra och i dag LÖRDAGEN som jag längtat efter så känner jag inget sug på onyttigheter!
Visst har jag ätit lite men till skillnad från andra lördagar så är det inget.
Inget sug och inte värt!
Snälla snälla snälla låt mig få fortsätta känna så :D

Sov gott fina...!
Själv har vi 7 timmar exakt kvar till vi slutar.


Ina

Duktigt!! :D



PUBLICERAT: 2012-01-22, 10:09:12 | URL: http://inas.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!