2012-02-29
 21:14:00

VAB och läsa läsa skriva skriva

Hej!
Hoppas din dag / kväll är fin.
Jag skulle jobbat i natt men var tvungen att vara hemma . Det är min tur denna gång Mange har varit hemma så mycket från jobbet redan.

Det blir till att ha Leon hemma denna vecka, nu i kväll hade febern höjts igen !

Stackars lilla plutt, TUR att vi gick till läkaren i dag och inte väntat till i morgon.
Han har skrikit sen han somnade varje kvart i två timmar nu, det gör ont att ligga med onda öron ,plutten då❤

Jag sitter i köket med hörlurar och pluggar medans Mange springer å tröstar honom :(
Men jag måste läsa nån gång!

Usch jag blir sjuk av att läsa om celler och cancer!!!

Tror jag har cancer över allt!


Puss var rädd om dig och dina fina❤

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!