2012-02-10
 14:53:06

Men kan man bli sötare

GoooosGRIS jag vill bara pussa ditt lilla tryne PUSS


Ina

sv:

Gud, vilka himla fina ord.. generad Tack, Jess! <3



Dåliga dagar går ut över min mat, men inga ge-upp-tankar eftersom jag vet hur jag ser ut om jag skulle ge upp. Nu när jag gick upp ännu en gång i höstas var pga sjukt mycket stress och mycket röra på jobbet.. och där gick det ut över maten, orkade inte ens laga mina vanliga matlådor alls. Träningen utförde jag nästan i sömnen..för skulle jag slutat med det hade jag varit ÄNNU större än vad jag har blivit. Piuh.. snurrigt svar kanske :)



PUBLICERAT: 2012-02-11, 19:30:09 | URL: http://inas.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!