2012-02-08
 18:38:25

Läs ej!

Usch..
Idag känns det tufft igen..
Man vill bara gråta under en sten.
Den lilla motivation jag hade är som bortblåst och jag ser bara skit ,lurar mig själv och alla andra , ingen styrka i att "klara av" allt känns så låååååångt borta ,med att kunna gå ner så mkt i vikt som jag behöver utan hjälp!

Visst har mina "kräkningar" varit bättre av att jag ätit 5 ggr om dagen och skött mig...
Men sen då:(

Börjat slarva, börjat fuska , hopplös

Jävla piss å skit !

Ska man inte kunna få gratis personlig tränare eller något liknande när man är sjukligt fet???
Ingår inte det i vården?
Gratis jävla dietist alla fall??
Borde det inte ingå om man har ett BMI högt som i skyarna?!
Har du anorexia får man hjälp då?
Det är ju samma sak,..


Eller måste man vara rik för att man är fet , det är jag inte.... jo fet men inte rik!
Har inte råd att betala flera hundra i timmen åt en personlig tränare som jag skulle behöva träffa varje dag i månader...

Min stora önskan är att ha en sån... Som kan, stöttar, har koll, skriker på en, hejjar, och är medmänsklig...!

Jag blir så arg på Bigest looser , det är skit bra!! Dom får bra tränare, läkare, läran, kost, sammanhållning sen åker dom UT!!
Bara för att det ska vara tv...

Vad händer sen?
Dom blir för förnedrade i tv återvänder till sina vanliga liv, fortsätter som förr och misslyckas än en gg.

:(

Så?

What to do.!?

Leva eller dö?

Jag kör lite till.....
Jag borde väl lyckas nån gång...


Bra me blogg... Nån att ösa med sin bitterhet och självömkan .

Nu jävlar!!!



Skriv gärna nått...
En punsch !
Skäll (det finns dom som har de värre)
Ge tips
Eller ett hej.....!


Byebye nu ska jag snart jobba


Ecka

Håller på dej tjejen !!

Det brukar ge lite motivation av att bara få ut de!



I morrn kör du igen du var så duktig , kram


Malin

hej Jessica!

Jag har följt din blogg länge nu , tycker den är så söt och älskar när du får dina ryck och skriver rakt ut från hjärtat.

(älskar givetvis inte att du är ledsen)



Du fixar det nu, använd bloggen som dagbok och ut me skiten till världen.. Ljuga för sig själv kan man inte då i alla fall:)



Hejjar på dig och ett TIPS (som du redan vet om) planera din dag så går allt bra, när man blir stressad av sjuka barn, skola och jobb faller oftast maten först.



Lycka till bästa tjej



Kram Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!