2012-02-12
 06:55:31

Hemska helg

Fy vad äckligt .

Leon magsjuk fredag middag/kväll , Lowe fredag natt ...
Dom piggade på sig och jag kände inget , inte Mange heller han åkte till Globen utan Lowe och jag tänkte göra lite mysigt med räkor till melodofestivalen när jag lagt barnen...

JO MEN TJENA!
Min tur... Höll på från 20-01
HELA TIDEN , tur att den var kortvarig men fy det tar på krafter och jag har så sjukt mkt plugg & jobb denna v....
Får panik!

Mån: Skola i morgon 10,30-12,30
Vara mamma 15,30- 20
Jobba natt 21-07

Tis: Sova
Vara mamma/ plugga 15,30-20
Jobba natt 21-07

Ons : EJ SOVA :( skola 10,30-12,30
Vila , hämta barn, plugga och nattmöte 19.00-21

Tors: lämna Lowe 8.00
Leon läkare om halsmandlarna 8,30
Lämna Leon
Plugga
Hämta barnen 14
Sjukgymnast med Lowe (långt åt helvete)
KVÄLLL plugg

fredag: inlämningsuppgift skolan och förbereda Leons 2 års dag!

Ledig helg alla fall, tacka Gud !

Allt går bara man vill!
Så jag e glad över att jag var sjuk i natt alla fall å att barnen haft de.

Måste handla och planera maten denna vecka annars går det åt helvete.
I veckan var det +-0 på vågen.

Ge inte upp SÄÄMPASÄÄMPA;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!