2012-02-10
 13:50:22

Fredag

Godmorgon helgen får jag säga.
Fast jag har inte sovit så mycket...
Så fort jag somnat har jag vaknat av att behöva springa och kräkas
Jag tror inte att det är magsjuka utan min jävla operation.
Jag har inte kräkts på jätte länge nu , men maten har slarvats
med och det kan faktist vara det och att jag åt innan jag la mig och då
måste jag ju sitta upp och sova inte ligga :( och nä, har inte varit hos doktorn pga att det varit bättre.

Äntligen ledig helg , så skönt...

I morse när vi slutade jobba  var det -20 grader och gick isbjörnar på jobbet hela natten.

Vi hörs, pöss


Missa inte QX Gaygalan på 4an i kväll , tror den e kul :) 21,30



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!