2012-12-18
 20:40:00

Tisdag 18 dec

Hejsan !
Det har varit en intensiv dag och hänt mkt som kommer påverka mitt liv.
Det håller jag mig för mig själv.

Har bland annat varit och tagit en snabb morgonkaffe med Christina och Smilla.
Vi han hälla i oss det innan Mange hämtade mig, vi åkte iväg till barkaby för dom sista klapparna till barnen , Ikea han vi springa in på i dag oxå..
Handlade lite nödvändigheter och åt lunch :) Mange tog standard köttbullar.
Jag åt lax bytte potatisen mot några grönsaker och det var gott... Älskar lax!

Jag har kört ett Easyline pass på gymmet och promenerat raskt 30 min och satan sån träningsvärk jag har!!!

I morgon är det vägning igen...

Puss på dej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!