2012-12-26
 23:17:00

Kväll och ett litet TACK

Då var det kväller igen.
Vi käkade entrecote , quinoasallad , sweet chili sås till middag, eller "jag" åt det dom andra åt korv potatis å allt möjligt:) .

I morgon är träningen planerad på förmiddagen, min pappa kommer och hämtar Lowe så när dom åkt kör jag.
Längtar redan.

På em/kvällen ska jag ut och äta med en kompis sen bio.
100 år sedan jag gjorde något sådant.

Jag vill TACKA till alla som stöttar mig.
Jag får så otroligt mkt stöd av vikt/tränings bloggar och min INSTAGRAM!!!
Alla som har kunskap av kost och träning, såna som lyckats gå ner MASSOR i vikt från hela världen, personliga tränare, fitness folk och alla som tror på mig..familj/vänner..
Ni okända på gymmet som tar er tid och bara kommer fram och säger "fan vad du kämpar" "duktig du är" " kämpa på"
 Allt stöd, små peppande sms , en klapp på axeln ...
FATTA VAD DET GÖR FÖR MIG, Det går nog inte förstå men det går rakt in i hjärtat.

... Även dom som suckar i , inte säger något, dom som säger " jaJaaa du orkar ett tag", "du går upp när du börjar äta vanligt igen" (detta är vanligt, det jag åt innan var fel) att jag tjatar, "du hade kunnat gått ner mer" mm...
 Ni puschar mig mot mitt mål ni med, för jag SKA VISA att jag klara det.


Tack alla fall alla söta , all kärlek❤

Never give up!


Gina

Du är jätte duktig, man märker på folk som bestämt sig på riktigt och det har du!
Kram på dej och spark i baken , du fixar det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!