2012-12-14
 20:45:00

Fredag

I morse tränade jag..
Det kändes sjukt skönt att köra måndag -fredag alla dagar....
Jag kände att jag hade behövt lite mer energi bara ..
Men bet ihop, jag har fått gubbiga förhårdnader i händerna...
Dags för handskar snart!?

Annars har jag varit ute i snön och gått, Mange är borta med jobbet i dag/kväll/natt...

På måndag har jag sista gruppträffen på Itrim innan det flyttas över till Gym och Motion.

Det blev fiskpinnar till middag, inget att hurra för men det var ju mat.
Just nu ligger jag i soffan, dricker vin och lusläser gym & motions hemsida
Haha bra kombo..
Kände att jag behövde lugna ner mina never lite.

Hej då bloggen!
Skönt att du är låst..

Slänger upp lite bilder från i dag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!