2012-12-23
 15:36:00

Dan före dan

Hejsan...
Skön träning i dag :)
Jag är så glad att vi fått gå över till G&M
Vilket lyft det blev för mig...
Nästa år ska bli en 2013 som segrare mot min målvikt, och jag ska LYCKAS första och sista gången.
Jag ska nå mina mål...
Jag vet att det går..

Myser med barnen, har ätit god laxpasta och grönsaker till lunch , vilat, slagit in paket och bara varit.

Snart ska jag packa för morgondagen , käka middag sen jobbar jag i natt.

Julafton i morgon,
start med träning , lunch , kvällen firar vi hos ma och pa!

Sova får jag göra nu i kväll och i morgon när vi åker mellan ställena.

Ha en mysig kväll

GOD JUL❤


Linda

Så klart går det!! Jag vet också att du klarar det!! Finns ingen tvekan Jessica, nästa år är ditt år!!



PUBLICERAT: 2012-12-23, 20:07:44 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!