2012-12-04
 14:36:00

Åh så HÄRLIGT

Jag bröt ihop på Itrim igen och berättade mina innersta tankar , känslor om träning, maten , motivationen och oron att misslyckas , paniken av att Camilla slutat... Mm

Jag fick världens bästa stöd av hälsorådgivaren MIA som ersatt Camilla
Helt Underbar!

Vilken energi och kunskap hon plockade upp mig ur diket:)

Dessutom, det BÄSTA AV ALLT!
Jag blev så glad, Itrim ska flytta sin verksamhet till GYM & MOTION :) efter nyår !!!
Precis vad jag vill , dom har mkt större utbud av maskiner, träning, pass, zumba och allt ingår i mitt avtal.
Dessutom mina personliga samtal och grupp och öppet dygnet runt!


HAPPY, nu kör vi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!