2012-08-22
 07:31:15

vi kampar

GOOOODMORGON!
Eller nått, här sover vi som i en soptipp allihopa och alla mönler på vardagsrumsgolvet.
jag har legat mellan Barnen som har snurrat på sparkat åt alla håll.
 
Nu ska jag köra ett pass på itrim!
Är lite trött i kroppen från igår men det gör inget, efter det är det vägning
... eller vägnig å vägning
Jag har inviduellt samtal med Camilla min vikt coach.
 
först lämna barn:)
 
I dag jobbar jag ett extra pass 15-21 sen kör jag min natt 21-07
TUFFT!
men på fredag åker vi till Åland på spaaaa....
Vår 30 års present. :)
 
Puss
J


Pernilla

Så skönt med spa! Det hade verkligen inte varit fel just nu :) Hoppas det går bra på träningen!

Svar: ja det ska bli skönt;) vi har planerat att ta med gympaskorna ändå :)
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-22, 08:06:14 | URL: http://skinnyjeans.devote.se
Linda

Åh vad skönt med spa! Jag hoppas ni har det underbart <3



PUBLICERAT: 2012-08-24, 10:01:07 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!