2012-08-14
 00:03:12

Soffa

Hej!
 
Tänk vad skööönt det är att somna i soffan!
spec efter en bra dag, med rätt intag av mat och motion.
jag känner att dagen blev bra och att jag är på rätt väg upp i min "bana" nu igen.
Semester och ledighet kan "rubba" lite väl mkt på rutinerna
och jag känner att NU var det dax att återgå till vardagen innan det går för långt.
 
Mål då:
Jag tänker köra med mina korta mål som jag gjorde innan semestern.
ca 2 veckor åt gången.
Nästa vecka har jag "gruppträff" och vägning på Itrim och då 7har jag tänkt att ha gått ner i vikt från innan semestern, om det så är 0,5kg eller 3 kg kvittar bara det pekar neråt.
Och där efter en jämn och fin viktnedgång framöver.
Jag struntar i att kika på min slutvikt för den är ju allt för långt fram
"viktminskningen är klart viktig just nu" men viktigast är att ändra livstil ,
att tänka sunt ,
att leva,
att äta rätt
att följa rutiner 
att TRÄNA
 & framför allt njuta av livet  under tiden
 
Jag har gått ner sammanlagt 18 kilo sen jag startade och nu under
min låååånga semester (6v) har jag stått still precis som jag önskat (för dom som undrar:)
 
 
Nog svamlat!
Jag är så trött nu att jag inte fattar vad det är jag skriver.
 
Tack och hej, Natti natt.
Hoppas att vi får vakna till knallblå himmel och solstrålar i morgon med
 
Puss Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!