2012-08-20
 12:22:14

Skittråkig jag vet!

Hej!
Alltså denna helg!!?

Jag har haft så svårt att sova trots att jag varit totalt veck, Mange är förkyld och barnen pigga och i sitt esse!
Dom har åkt iväg och gjort saker men jag har bara snurrat i sängen och sovit korta stunder .
Nu tack och lov har jag sovit tungt och gott:).
Klockan är bara "lunch" men jag behöver komma upp för att få sova i natt.
Nu är jag inne i "nattsnurran" igen och på torsdag kommer jag nog sova som en gris igen.
Jag har bara inte orkat eller haft lust att blogga.

Nu ska jag få i mig bra lunch, planera in min träning och fixa lite.
har vilat både lördag söndag nu är jag taggad och längtar efter SVETT haha.
Ses senare!

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!